wtorek, 10 czerwca 2014

DIY- bluzka z koralikami "ZARA"

Witajcie,
dzisiaj krótki post o tym jak przerobiłam swoją starą bluzkę z "ZARA".
To niby nic wielkiego ale chciałam podzielić się z Wami moimi efektami.
 
Bluzkę kupiłam dobre 5 lat temu i jest wykonana z dobrej jakości bawełny.
Bardzo ją lubiłam ale od kiedy zaczęły odpadać od niej (głównie po praniu) kolorowe kamyczki, którymi była ozdobiona przestałam ją nosić. Leżała tak w szafie od co najmniej 2 lat i w niedzielę postanowiłam coś z nią zrobić.

 Bluzka przed zdobieniem...

 
     Do przeróbki wykorzystałam swój stary naszyjnik, który został przerwany w kilku miejscach (Wy możecie zakupić koraliki i inne ozdoby w pasmanterii lub nawet na allegro).
Potrzebowałam nitkę, igłę oraz cążki do "uwolnienia" koralików.



A oto efekt końcowy...



 
Pomysł banalny i mało oryginalny ale jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskałam. Koraliki nadały charakteru i bluzka wygląda zdecydowanie lepiej niż wcześniej.
Może kogoś z Was zainspiruję do przerabiania swoich ubrań. Zamiast wyrzucenia 2 rzeczy mam teraz fajną bluzkę na letnie dni.
 
pozdrawiam :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz