poniedziałek, 13 stycznia 2014

Haul zimowy 2013/2014.

     Kto czyta mojego bloga ten wie, że kiedy jestem w Polsce muszę przynajmniej raz pojechać do centrum handlowego i przejrzeć sklepowe wieszaki.
Tym razem jest tego dość dużo, ale z całą pewnością rzeczy te będą służyły mi na kilka sezonów.


MOHITO
  • czarny, klasyczny sweterek z przypiętymi broszkami.


 
 
 
  •  spódnica, czarna z wytłoczonym wzorem. Pięknie układa się na sylwetce typu gruszka gdyż jest w kroju litery A (maskuje biodra).


 
 
 
  • kopertówka, czarna z ozdobną broszką na klapie. 





 MANGO
  • koszula, niebieska z  koralikami na ramionach idealna na co dzień.



 
 
 
Butik DOMINO - Gliwice
  • Szara, dzianinowa sukienka z ogromnymi kieszeniami. Wygodna i ciepła.
 
 
 




  •  Zabawna czapka z kotami.




 
 
 
 
  •  Dresowa, czarna bluzka, świetnie wygląda do eleganckich spodni, rurek.

 
 
 
 
  • Na koniec nowe naszyjniki: laleczka to prezent od Mamy, korale oraz złoto czarna kolia  ;)
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 



Mam nadzieję, że wkrótce większość z tych rzeczy zobaczycie w strojach dnia, mimo że posty tego tupu najciężej mi zrobić (potrzebna mi osoby, która robiłaby zdjęcia) ;) Ale jestem dobrej myśli.

                                                                                 Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz