środa, 12 marca 2014

Sposób na pokruszony cień, puder lub róż.

Upadł Ci cień, puder lub róż i totalnie się pokruszył?
Nic straconego, jeszcze możesz go uratować.

    Parę dni temu kiedy otworzyłam paletkę z moimi cieniami "Artdeco" odkryłam, że jeden z cieni jest totalnie rozsypany. Myślałam, że będę musiała go po prostu wyrzucić na szczęście poszperałam w necie i znalazłam sposób na uratowanie tego kosmetyku.


 

1. Pokruszony cień (lub inny produkt) rozcieram na gładką masę patyczkiem lub trzonkiem pędzelka. Jeśli będzie Ci wygodniej możesz go przełożyć do innego naczynia i tam rozetrzeć lub przykryć folią i wtedy rozgniatać.


 
 

2. Dodaję pół łyżeczki alkoholu. W opisach jakie znalazłam wszędzie mowa była o alkoholu 70% lub spirytusie salicylowym.


 

3. Cień razem z alkoholem mieszam dokładnie na jednolitą masę.


 

4. Pozostawiam aż odrobina alkoholu wyparuje i jeszcze delikatnie wilgotny cień dociskam chusteczką żeby wyrównać powierzchnię cienia.


A to już efekt końcowy:

 
 
Pozdrawiam :)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz