piątek, 7 czerwca 2013

Haul zakupowo-podarunkowy ;) maj

Miesiąc maj jest już za nami. Jak już jakiś czas temu wspominałam, był to dość szczególny dla mnie czas, gdyż mój syn skończył 2 lata. Z tej właśnie okazji wyprawialiśmy przyjęcie na Jego cześć i zjechała się moja rodzina z Polski. Oczywiście z przygotowaniem uroczystości dla 18 osób wiąże się z pewnym stresem ale dzięki pomocy moich bliskich wszystko się świetnie ułożyło.
Moja mama przywiozła mi kilka świetnych rzeczy z Polski i pomyślałam, że podzielę się nimi z wami, a nóż zainspirują was przed szaleństwem letnich wyprzedaży ;)

Zacznę od spodni beżowych z obniżonym krokiem. Już jakiś czas temu widziałam podobne na mojej mamie i udało jej się zdobyć podobne dla mnie. Są świetne do trampek i koturn.Wyglądają na sylwetce bardzo korzystnie i są bardzo wygodne. Guziki zamieszczone na boku nadają im charakter a zarazem świetnie ozdabiają spodnie. Zostały zakupione w Gliwicach w butiku "Domino".





W tym samym miejscu została zakupiona letnia kurteczka w beżowym kolorze i biała bluzka. Bluzka jest bardzo ciekawie uszyta ponieważ z przodu ma asymetryczne wycięcie, z tyłu natomiast jest dłuższa. Naprawdę świetnie się prezentuje do czarnej marynarki. Z dodatków otrzymałam bransoletkę ze skóry ekologicznej z różowo- złotym łańcuchem. Kosztowała 30 zł.
 







A teraz czas na mój hit, czyli torebka "Monnari". Jest przecudna i urzekła mnie nie tylko doborem kolorów ale i dodatkiem złotych akcentów. Moja wymarzona torebka na lato. Co najciekawsze to moja mama zakupiła ją dla siebie jednak kiedy zobaczyła jak bardzo wpadła mi oko to dostałam ją w prezencie :):):) cena 100zł.


 
A to już mój zakup. Sandałki zamówiłam na stronie internetowej "Zara" i wykonane są z prawdziwej skóry.  Mój rozmiar to 37, cena 49 euro.







Postaram się wkrótce wykonać dla Was kilka stylizacji. Sama uwielbiam oglądać takie posty i inspirować się nimi.
 
Miłego dnia :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz