niedziela, 16 czerwca 2013

OOTD 15.06.2013

I oto się stało, otóż przyszedł czas na mój pierwszy strój dnia:)
Szczerze mówiąc to mam pewne obawy, bo pierwszy raz pokazuję siebie na blogu w całej krasie.
Ale liczę na Waszą wyrozumiałość kochani a poza tym do odważnych świat należy ;)

Razem z mężem wychodziliśmyna urodziny i spontanicznie postanowiłam sfotografować to w co jestem ubrana gdyż uwielbiam styl sportowo-elegancki i naprawdę dobrze się w nim czuję.
W stylizacji wykorzystałam spodnie, które pokazywałam w ostatnim holu zakupowym oraz niebieską koszulę. Koszula została wpuszczona w spodnie żeby zachować proporcje sylwetki tym bardziej, że spodnie są podwinięte do kostki. Buty zostały zakupione za jakieś grosze na stronie DeeZee.
Oto efekt...
 

 
 
 

 
 
 
 
 
koszula - Fruit of the Loom
spodnie- butik Domino, Gliwice
zegarek- Fossil
buty- DeeZee
pasek-Vero Moda

                                                                     pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz