wtorek, 2 lipca 2013

Über colour remover- recenzja

     Od kiedy na naszych kalendarzach zawitała wiosna zaczęłam rozmyslać nad rozjaśnieniem włosów. Nie chciałam iść do fryzjera żeby mi rozjaśnił włosy zwykłym rozjaśniaczem bo to strasznie niszczy strukturę włosów. Zaczęłam więc szukać mniej inwazyjnej metody i tak natknełam się na zmywacz koloru do włosów marki Über. Jest to produkt, który zmywa niechciany kolor włosów po użyciu zarowno farb trwałych jak i pół trwalych, nawet po wielokrotnym użyciu. W swoim składzie zawiera ekstrakt zmiękczającego japońskiego jedwabiu, który chroni i nawilża, dodatkowo nie zawiera  drażniących środków, takich jak utleniacze czy amoniak, dzięki czemu włosy nie będą wysuszone lub zniszczone.
     I tak oto zaciekawiona działaniem oraz efektem tego produktu zakupiłam go za cenę 12 euro.
 
 

 


Dokładny opis produktu znajdziecie tutaj :
http://www.uber.com.pl/zmywacz-koloru-do-wlosow.html

Instrukcja obsługi :
http://blog.uber.com.pl/wp-content/uploads/2013/05/Zmywacz-Koloru-do-W%C5%82os%C3%B3w-INSTRUKCJE-STOSOWANIA.pdf.pdf
Szczególnie zachęcam Was do zajżenia do instrukcji obsługi gdyż jest tam wiele odpowiedzi na wszelkie wątpliwości i pytania.





Moje włosy przed zabiegiem:

Kolor po użyciu zmywacza:



    Jak można zauważyć zmywacz rozjaśnił kolor moich włosów od 2 do 3 tonów i pozbyłam się ciemno-brązowego koloru włosów. Moje włosy nie ucierpiały na jakości a to było dla mnie najważniejsze. Są miękkie, lśniące i wyglądają naprawdę zdrowo.
Trzeba tylko pamiętać przed użyciem zmywacza, iż odrost pozostanie taki jaki był przed zabiegiem oraz końce mogą być nieco ciemniejsze ze względu na to iż były najczęsciej farbowane. Najlepiej po paru dniach nałożyć farbę, która wyrówna kolor na całej długości wlosów.

   Minusy jakie zauważam to po pierwsze nie przyjemny zapach i  po drugie cały proces trwa dość długo, co nie zmienia faktu, iż odobiście jestem BARDZO zadowolona z działania tego preparatu i jest naprawdę godny polecenia.

A jak Wam podoba się efekt?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz