poniedziałek, 15 lipca 2013

Haul wyprzedażowy

    Nie jestem osoba, która z niecierpliwością czeka na wyprzedaże i kiedy się tylko pojawią biegnie do sklepów i kupuje bez opamiętania tony ciuchów i dodatków. Ale nie będę też kłamać, że nie lubię tego okresu w sklepach. Kieruje się jednak rozsądkiem i kupuje rzeczy, które wcześniej sobie upatrzyłam lub które akurat potrzebuję. A przynajmniej się staram ;)

    W tym roku  miałam dość sporo szczęścia, bo udało mi się zdobyć to co sobie już jakiś czas temu upatrzyłam. Na stronie zalando.de zakupiłam torbę w ślicznym różu, firmy "bench". Sportowa i dość spora, ale bardzo wygodna i pojemna. Początkowo kosztowała 44.95 a ja zapłaciłam 37,95 euro. 


 
http://www.zalando.de/bench-crawley-shopping-bag-pink-brown-be651a013-305.html?wmc=CRM49_TM_DE_TM1_001..&modalReview=1



Razem z torbą zakupiłam sobie wymarzone, gumowe butki od Mel by Melissa. Nie są one w oryginalnej cenie zbyt drogie bo kosztuja 34,95 ale jeśli można kupić chociaż 20 % taniej to why not? Te różowe piękności kosztowały mnie 27,95 euro. Jestem z nich bardzo zadowolona, są wygodne i po prostu cudne. Śmigam w nich cały czas :)



 
Przy realizacji zamówienia na tej stronie internetowej, wykorzystałam bon o wartości 5 euro, który otrzymałam od firmy Zalando z okazji moich urodzin. Na szczęście można go wykorzystać również przy zakupie przecenionych produktów. Wielki plus za to ;) I jeszcze większa moja radość;)


    Wracając z urlopu w Rewalu, wskoczyliśmy z mężem do Szczecina na małą rundę po sklepach i udało mi się kupić w Zarze bluzkę za 45 zl i kurtkę jeansową przecenioną ze 199 na 129zł. O ile się nie mylę w tamtym roku widziałam podobne?
Już od jakiegoś czasu rozglądałam się za taką kurtką do letnich sukienek na chłodne wieczory i myślę, że będzie w sam raz ;)





     Ostatnim wyprzedażowym zakupem są buty do biegania. Szukałam wszędzie gdzie tylko mogłam, na ebay, zalando, amazon itd. Ale zawsze było coś nie tak ,a to wyglądały koszmarnie, a to nie było mojego rozmiaru albo były zwyczajnie za drogie. Dopiero na stronie reebok.de znalazłam nie tylko ładne buty do biegania ale i przecenione a co najważniejsze w moim rozmiarze.
Z 80 euro zastały przecenione o 50%. Przesyłka była darmowa o ile się nie mylę.
Jeszcze lepszych butów do biegania nie miałam i polecam dla każdego początkującego biegacza:)



 
 
A czy Wy miałyście w tym roku tyle szczęścia co ja ?
Pozdrawiam  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz