czwartek, 8 sierpnia 2013

MOJE WYZWANIE

Witajcie kochani,
wybaczcie mi moją długą nieobecność na blogu ale odwiedziła mnie ostatnio moja siostra, więc sami rozumiecie, że czas na posty został totalnie ograniczony ;) Ale wracam do Was z nową energią i głową pełną pomysłów :)


       Ostatnio bardzo często na FB czy blogach natykałam się na posty typu "podejmij wyzwanie". Dotyczą one różnych wyzwań np. 28 dni ćwiczeń, miesiąc bez słodyczy itd. Pomyślałam czemu nie? tym bardziej, że moja waga ostatnio zatrzymała się na 64,5 kg a poza tym moja motywacja do ćwiczeń bardzo spadła. Proponowane przez innych blogerów wyzwania nie bardzo przypadły mi do gustu dlatego wymyśliłam coś specjalnie dla siebie.
Pomysł wpadł mi przy ćwiczeniach Ewy Chodakowskiej. Otóż, Pani Ewa na swoim You Tubowym kanale umieściła ćwiczenia 5 minutowe. Należy wybrać 5 takich zestawów i ułożyć je w 30 minutową całość. Według Niej po 10 dniach powinny być widoczne rezultaty...BINGO...to właśnie stwierdzenie podsunęło mi moje wyzwanie.

Przez 10 dni pod rząd będę ćwiczyła minimum 30 minut z Panią Ewą wykorzystując zestawy ćwiczeń, które można znaleźć na Tou Tube. Zero słodyczy i wyłącznie zdrowe produkty.
Mam nadzieję, że moja waga spadnie a poza tym przekonam się na własnej skórze czy rzeczywiście ten trening daje rezultaty po 10 dniach :)

Oczywiście mój jadłospis oraz wybór zestawów ćwiczeń będę wrzucać na mojego bloga.

Trzymajcie kciuki :)





A tu kilka zdjęć z dnia spędzonego w Amsterdamie... tego miasta nie można nie pokochać...













Miłego dnia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz