sobota, 17 sierpnia 2013

VII i VIII dzień wyzwania

Jestem coraz bliżej końca...

VII Dzień

W siódmym dniu wykonałam kolejny raz skomponowany trening Ewy Chodakowskie 5x6.

Śniadanie: kanapka chleba razowego z serem
Przekąska: 3 pomidory
Obiad: kurczak gotowany+gotowane buraczki+ marchewka z jabłkiem i kiełki
Podwieczorek: jabłko
Kolacja: kanapka z pomidorem


VIII Dzień

Tego dnia wykonałam zestaw 1,2,3,4 oraz Total Fitness Brazylijskie Pośladki.
Muszę przyznać, że po tym zestawie jestem strasznie zdyszana i daje wycisk ;)

Śniadanie: pół kanapki z serem
Przekąska: musli
Obiad: łosoś pieczony w piekarniku ze szpinakiem
Podwieczorek: jabłko
kolacja: kanapka pieczywa pełnoziarnistego z kiełbaską drobiową i kilka oliwek.



Jeszcze dwa dni i sprawdzę rezultaty mojego wyzwania. Naprawdę nie mogę się doczekać tym bardziej, że widzę małe zmiany :) ale o tym już wkrótce.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz