wtorek, 13 sierpnia 2013

III i IV dzień wyzwania

Dzisiaj bez zbędnego rozpisywania się od razu przechodzę do kolejnych dni wyzwania :)

III Dzień

     Wykonane zestawy ćwiczeń z Ewą Chodakowską: 2,4,6,8 oraz Total Fitness-Brazylijskie pośladki. Ten ostatni zestaw wykonywałam pierwszy raz i bardzo mi się spodobał. Od dzisiaj zostanie ze mna na pewno na długo po wyzwaniu :)
Na ten dzień przypadła niedziela, więc miałam sporo czasu i skusiłam się na 45 minutowy trening na rowerze. Oczywiście miałam dodatkowe obciążenie w postaci mojego syna w foteliku ;)

Śniadanie: musli
Przekąska: arbuz
Obiad: pierś z kurczaka i 3 małe ziemniaki z ogórkiem
Podwieczorek: kostka gorzkiej czekolady (nie mogłam się oprzeć)
Kolacja: 2 kromki chleba razowego z szynką z kurczaka


IV Dzień

Zestaw: 1,2,4,8 oraz Total Fitness- Brazylijskie pośladki.

Śniadanie: musli
Przekąska: bułka z jajkiem i serem
Obiad: zupa pomidorowa (bez śmietany i makaronu)
Podwieczorek: arbuz
Kolacja: kanapka i garść oliwek


Jeśli chodzi o napoje to standardowo była każdego dnia kawa, filiżanka białej herbaty i dużo wody.

Ostatnio odkryłam, że po treningu najlepiej się czuję po sporej szklance soku 100% wieloowocowego. Pyszny, gasi pragnienie a przede wszystkim jest słodki dzięki czemu nie mam ochoty na słodkości.






Pozdrawiam :)
\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz