poniedziałek, 19 sierpnia 2013

IX i X dzień wyzwania oraz podsumowanie.

IX Dzień

Numery zestawów ćwiczeń z Ewą Chodakowską: 1,2,3,4, Total Fitness Brazylijskie Pośladki

Śniadanie: pół kanapki z pomidorem.
Przekąska: musli.
Obiad: sałatka z kurczakiem.
Przekąska : brak
Kolacja: sałatka z kurczakiem (pozostałość z obiadu).


X Dzień

Numery zestawów ćwiczeń z Ewą Chodakowską: 2,4,8,10, Total Fitness Brazylijskie Pośladki.

Śniadanie: pół kanapki z serem.
Przekąska: musli.
Obiad: zupa rosół z małą ilością makaronu.
Przekąska: 3 naleśniki z serem białym z mniejszą zawartością tłuszczu.
Kolacja: kanapka z szynką i ogórkiem+ burak gotowany.


Podsumowanie

   Tak kochani, to koniec mojego wyzwania i nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa. Nie dlatego, że to koniec i nie musze ćwiczyć ale dlatego, że dałam radę. I wiecie co jest najlepsze?, że na tym nie poprzestanę. To, że zakończyłam moje wyzwanie i codziennie wylewałam z siebie siódme poty nie oznacza, że będę teraz zalegała na kanapie z pilotem w ręce... oj nie, na to nie liczcie.
Teraz mam podwójną motywację, żeby nie zaprzepaścić tego co już osiągnęłam.
Nie ukrywam, było czasami ciężko i miałam chwile zwątpienia ale słowa Ewy Chodakowskiej: "walcz", motywowały mnie do WALKI.
Mój 2 letni syn, również okazał zrozumienie dla swojej matki i w czasie kiedy "walczyła" grzecznie bawił się w swoim pokoju ;) Myślałam, że nie będzie to łatwe ale jeśli zorganizuje się dziecku zabawę to nie będzie tak źle, a po paru dniach przyzwyczai się do pewnej rutyny. Nie ma wymówek :)

A oto rezultaty w liczbach,

10 dni temu                       dzisiaj czyli19.08.13
Waga 64,5 kg                    Waga 63,3 kg
Biodra 108 cm                    Biodra 106 cm
Talia 75 cm                         Talia 75 cm
Pas 93 cm                            Pas 91 cm


Jak widać straciłam ponad kilogram masy ciała i po 2 cm z brzucha i bioder. Jak dla mnie pełny sukces.

Dzisiaj nie osiadłam na laurach i mam już za sobą słynny trening Ewy- SKALPEL.

Trzymajcie za mnie kciuki i wkrótce dalsze rezultaty z mojej walki o zgrabniejszą i zdrowszą sylwetkę.

Pozdrawiam :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz