sobota, 10 sierpnia 2013

I i II dzień wyzwania

Moje wymiary przed podjęciem wyzwania

Waga 64,5 kg
Biodra 108 cm
Talia 75 cm
Pas 93 cm



I dzień

W pierwszym dniu mojego wyzwania wykonałam trening z Ewą Chodakowską, umieszczony na You Tube. Wybrałam kolejno zestaw nr. 1,2,3,4,8,razem 30 minut treningu.

(link do zestawu pierwszego
http://www.youtube.com/watch?v=3tJrKb7vXuc )

Jeśli chodzi o posiłki to poszło całkiem dobrze. Przede wszystkim zero słodyczy ;) yupiii.....
Śniadanie- 2 kanapki pieczywa wieloziarnistego z żółtym serem.
Przekąska- 3 marchewki
Obiad- talerz zupy rosół
Podwieczorek- banan
Kolacja- brak (niestety ale zabrakło czasu i apetytu:))

Napoje: kawa z mlekiem i dużo, dużo wody.


II dzień

W drugim dniu wykonałam taki sam trening jak w pierwszym,czyli zestaw 1,2,3,4 i 8.
Starałam się aby był on dość intensywny, mimo odczuwalnych "zakwasów" po poprzednim treningu.
Ale z tego co wiem nie należy w takim przypadku rezygnować z ćwiczeń. Podobno pomagają masaże i ciepła kąpiel. Muszę wypróbować;)

Śniadanie: 2 kanapki z szynką z kurczaka
Przekąska: 1 nektaryna
Obiad: 3 ziemniaki z zapiekanym brokułem i kalafiorem.
Przekąska: banan, 4 śliwki
Kolacja : 2 kanapki z serem, szynką z kurczaka i ogórkiem.

Napoje: kawa z mlekiem, biała herbata, woda.





W dzisiejszym dniu pogoda była bardzo zmienna, raz słońca a potem deszcz. W takich dniach uwielbiam wypić kawę mrożoną. Świetnie orzeźwia i chłodzi.

Przygotowanie
Do dużej szklanki wsypuję 2 łyżeczki kawy rozpuszczanej, dolewam 1/3 szklanki wody i do pełna zalewam mlekiem. Do tego muszą być kostki lodu, minimum 4 :)
Pychota...



 
Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz