poniedziałek, 21 października 2013

Jesienny haul ubraniowy.


 
 
 
 
 

      Kiedy na dobre zagościła u nas jesienna pogoda przyszedł czas na zmianę odzieży w szafie. Letnie, zwiewne sukienki musiały ustąpić miejsca cieplejszym swetrom i kurtkom.
Mam wiele ciuchów jeszcze z poprzedniego sezonu jesienno-zimowego ale mimo to musiałam uzupełnić moją garderobę o kilka nowych rzeczy.

     Z akcesoriów jakie kupiłam to torebka ze sklepu "Parfois". Jest wykonana w całości z ekologicznej skóry z efektownymi wycięciami na przedniej i tylnej części torby. Jest w kolorze granatowym z beżowymi uchwytami oraz złotymi wstawkami. Nie jest masywna i to spodobało mi się najbardziej. Cena ok. 150zł.

 
 
 
  
 
      Buty prezentowane poniżej zostały zakupione w "Bershka" za ok. 180 zł. Są czarne, zamszowe z przepięknymi srebrnymi zamkami na pięcie. Wysokie ale bardzo wygodne. Świetnie prezentują się do sukienek i co najważniejsze czarnych rajstop przez co nie skracają mojej nogi ;) Koniecznie
muszę zrobić jakiś outfit z tymi butkami.
 

  
 
  
  
Z biżuterii zakupiłam jedynie kremową bransoletkę. Jest ona nie tylko ozdobą ale przede wszystkim pamiątką z Chorwacji bo tam ją właśnie kupiłam. Cena 10 euro.
  
 


      W swojej szafie od dawna brakowało mi eleganckiego płaszcza. Chciałam w kolorze beżowym lub karmelowym. Długo szukałam czegoś odpowiedniego dla siebie i dopiero w "Promod" natknęłam się na wieszak z przecenami i ten płaszcz. Kosztował po przecenie jakieś 230 zł ale dokładnie już nie pamiętam :). Jest ciepły i bardzo ładnie podkreśla sylwetkę. To co go wyróżnia na tle innych podobnych płaszczy  to pikowane klapy i ozdobne guziki w kolorze ciemnego srebra. Jestem z tego zakupu naprawdę zadowolona a taki klasyczny płaszcz posłuży mi na lata.



 
  
  
 
 

       Na tym samym wieszaku gdzie płaszcz znalazłam spódniczkę z kolorową, wyszywaną aplikacją na przedniej części. Świetnie opina sylwetkę a dzięki czarnym pasom umieszczonym na bokach ładnie modelują sylwetkę oraz wyszczuplają. Spódnicę miałam już kilka razy na sobie i za każdym razem usłyszałam pod jej adresem wiele komplementów. Cena po przecenie ok. 60zł.  
 




       Do tej spódnicy dobrałam w sklepie "Bershka" czarną koszulę z bardzo cienkiego i przewiewnego materiału. Ma kieszonkę i delikatne wstawki na ramionach ze skóry ekologicznej. Dzięki temu, że tył koszuli jest dłuższy, wspaniale prezentuje się ze spodniami.




 
 
 


      Ostatnim zakupem były jeansy z "Zary". Wykonane z ciemnego jeansu z dodatkiem sterczu, dzięki czemu spodnie są wygodne i ładnie opinają sylwetkę. Cena około 130zł.

 

 
 




                                                                      Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz