wtorek, 8 października 2013

Wyjazdowo czyli Poreč.

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga :)
     Długo mnie tutaj nie było, a to za sprawa mojego wyjazdu. Większość osób, które znam planuje swój urlop w wakacje, ja natomiast uwielbiam wrześniowe wypady za granice. Nie tylko dlatego, że temperatura nie przekracza 30 stopni ale przede wszystkim dlatego, że nie ma natłoku ludzi w kurortach i miastach typowo turystycznych.
    W tym roku wybrałam się z rodziną do Chorwacji a dokładnie do miasta Poreč.
Byłam w tym miejscu już drugi raz i przyjemnie było odkrywać to miejsce na nowo. Miasteczko to jest niebywale urokliwe, pełne wąskich alejek, małych knajpek i przepięknych widoków. Mogłabym zachwalać ten zakątek Chorwacji na milion sposobów ale myślę, że fotografie z tego przecudownego miejsca same mówią za siebie...




 
 
 




 





 

 
 
 
W pobliżu miasta można nie tylko spacerować i podziwiać piękne widoki ale można skorzystać z wielu atrakcji takich jak mini golf, przejażdżka mini pociągiem po wybrzeżu, można wypożyczyć rowery, skorzystać z kortów tenisowych czy boisk do koszykówki lub siatkówki.
A na koniec mały bonus ode mnie...
długo wahałam się nad wstawieniem tego zdjęcia na bloga ale do odważnych świat nalezy i tak było również w tym przypadku. Mój pierwszy raz na nartach wodnych. Nie wiem jak to zrobiłam ale utrzymałam się na wodzie przy pierwszej próbie :) Nie powiem ale stresik był i początkowo nie byłam nastawiona pozytywnie do tego pomysłu. Teraz się cieszę i jestem z siebie dumna. Zachęcam Was również do próbowania nowych rzeczy w czasie urlopu. Wspomnienia nabierają innego smaku !
 
 
 
 
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz