środa, 27 listopada 2013

DIY - wieniec adwentowy i inne ozdoby świąteczne.

    W ostatnią niedzielę wybrałam się do Holandii do ogromnego centrum ogrodniczego, w którym oprócz roślin można kupić piękne ozdoby do domu. Na stanowisku ze świątecznymi bombkami, światełkami i stroikami wypatrzyłam piękne gwiazdy do powieszenia w oknie.



 
Zainspirowana kolorystyką i wykonaniem tych gwiazd postanowiłam, że dorobię sobie do kompletu wieniec adwentowy.
 
Potrzebowałam:
- drewniany wieniec adwentowy bez ozdób (sklep NanuNana)
- białą włóczkę,
- beżową lub szarą wstążkę,
- czerwoną wstążkę lub sznurek,
- drewniane gwiazdki
- klej na ciepło (pożyczony od teściowej ;))
- świeczki. (Lidl)
 
 Wszystkie elementy przycięłam i dokleiłam do wieńca według mojej wyobraźni.
 I oto co mi wyszło:
 
 







     

       Przeglądając gazety z ozdobami natknęłam się na wieńce, które też mogą stać się inspiracją do wykonania podobnych.
      Poniżej wieniec wykonany z filcowych gwiazdek. Wystarczy wyciąć gwiazdki z filcu lub kupić gotowe w dowolnym kolorze i przykleić bardzo ciasno, w różnych kierunkach klejem na gorąco.



 
 
 
 
 
        Po skończeniu wieńca zostało mi jeszcze dużo nie zużytego materiału i dorobiłam sobie jeszcze wiszącą ozdobę do okna balkonowego. Tym bardziej, że miałam w szafie dwa drewniane płatki śniegu, z którymi nie za bardzo wiedziałam co zrobić. Dodałam tutaj oprócz drewnianych gwiazdek skrzydła anioła na klamerkach i do ożywienia całości zielone, filcowe choinki.

     Pamiętajcie, że przy wykonywaniu podobnych rzeczy możecie wykorzystać wszelkie ozdoby choinkowe takie jak łańcuchy czy bombki.  Będą wyglądały naprawdę pięknie a zainspirować możecie się wszystkim wokół.






          Na koniec jeszcze kwiat, który nie musi wyglądać banalnie. Do mojego dodałam ceramiczną gwiazdkę i doniczkę z ikea.

 
 
Zachęcam Was kochani do samodzielnego wykonywania ozdób. 
 Wychodzi taniej niż w sklepie a przy tym możecie świetnie spędzić czas angażując w pracę swoje dziecko. Taka ozdoba będzie wypełniała Was dumą przez całe święta ;)
 
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz