sobota, 16 lutego 2013

ĆWICZENIA FIZYCZNE


      Nigdy nie byłam osobą fanatycznie uprawiającą sport. Raz przez rok miałam epizod z tenisem ale było to baaardzo dawno temu;) Zdaję sobie sprawę iż w racjonalnym odchudzaniu nie może zabraknąć miejsca na wysiłek. Chcę aby moje ciało było jędrne, mocne i silne a żeby uzyskać taki efekt zabieram się za ćwiczenia.
      Ostatnim czasem głośno zrobiło się o Pani Ewie Chodakowskiej i jej programach z ćwiczeniami dzięki którym można spalić nadmierne kilogramy. Szukając informacji na ten temat natknęłam się na Jej kanał na portalu "You Tube". Przejrzałam wszystkie propozycje i na początek zdecydowałam się na codzienny trening 30 minutowy. Znajdują się tam ćwiczenia głównie na brzuch i po 10 dniach można spodziewać się pierwszych rezultatów.
No to zabieram się do pracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz