niedziela, 24 lutego 2013

MINĘŁY 2 TYGODNIE...

Minęły 2 tygodnie mojej diety i ćwiczeń więc czas na pierwsze podsumowanie.

ćwiczenia
     W trakcie tych 14 dni ćwiczyłam 11 razy po około 45minut. Jeden taki trening składał się z 5min. rozgrzewki, następnie składałam 4 filmiki po 6min. na "You Tube" z Ewą Chodakowską=25min.
Do tego na koniec pojawiała się Mel B z 15minutowym treningiem cardio- jest super i daje wycisk ;).
Powiem szczerze, że nie sądziłam iż znajdę siłę, energię i chęć na to aby ćwiczyć ale te treningi bardzo mi się spodobały i jestem z siebie mega zadowolona ;) Mimo, że przez pierwszy tydzień miałam zakwasy to ruszyłam grubym dupskiem i dałam radę. Pociłam się strasznie i całe ciało mnie bolało. Teraz  zakwasy minęły i o dziwo te ćwiczenia nie sprawiają mi już takich trudności jak na początku ;)

dieta
     Z dietą było różnie. Śniadania i obiady były lekkie i nie przesadzałam z ilością. Schody pojawiały się wieczorami. Miałam straszną ochotę aby coś przekąsić a najlepiej słodkiego. Jestem łasuchem i to WIELKIM. Starałam się w takich chwilach ratować jogurtem naturalnym z owocami- pycha.W pierwszym tygodniu walczyłam dzielnie i nie było czekolady, ciastek itd. ale w drugim skusiłam się na miśki Haribo i pół piwka...ech.... jednak nie będę popadała w czarną otchłań z tego powodu. Musze bardziej się skupić i nie tracić motywacji.


      Przede mną kolejny tydzień, więc do roboty:) A tak w ogóle to jestem właśnie po treningu i uwielbiam to uczucie zadowolenia z siebie... lepszej motywacji nie ma.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz