poniedziałek, 4 marca 2013

OWOCOWE SZALEŃSTWO

          Jeśli chcę pozbyć się zbędnych kilogramów muszę usunąć ze swojego menu wszelkie słodycze...niestety :( Ja uwielbiam słodkości i mogę je jeść w każdej chwili,w dowolnej ilości i w dowolnej postaci. Zdaję sobie jednak sprawę, że to jest główna przyczyna mojej wagi. Dlatego pozbyłam się słodkości ze swoich szafek i zamieniłam je na owoce. Są smaczne, kolorowe, zdrowe a co najważniejsze słodkie.
Moją ulubioną przekąską a czasem kolacją jest saładka owocowa. Moja składa się z pomarańczy, kiwi, banana lub jabłka. Zalewam wszystko jogurtem naturalnym lub "activią" smakową. Pychotka...
Jest jednak pewne ale... otóż trzeba pamiętać, że owoce też mają kalorie dlatego uwzględniam to w mojej codziennej diecie (staram się aby dziennie nie przekroczyć 1000 kcal).

Moja dzisiejsza saładka ma około 262 kcal, jeśli chcecie zmniejszyć jej kaloryczność zrezygnujcie z banana. Ja dodaję go raz na tydzień ale nie rezygnuję w zupełności iż ma wiele witamin i jest bardzo zdrowy :)

- pomarańcz ok.150 gram =54 kcal
- kiwi ok, 80 gram =40 kcal
- banan 1/2 szt =68 kcal
- activia truskawkowa 100gram = ok. 100kcal





 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz