poniedziałek, 11 marca 2013

MINĄŁ MIESIĄC...

         Minął miesiąc mojej walki z wagą i czas na kolejne podsumowanie.
Ostatnie dwa tygodnie nie były tak intensywne w ćwiczeniach jak poprzednie ale ostatecznie ćwiczyłam po 3 razy w każdym tygodniu. Myślę, że nie jest źle ;) Oczywiście w tym tygodniu chcę podtrzymać tę częstotliwość. Jeśli chodzi o dietę to świetnie mi poszło i jestem z siebie naprawdę zadowolona. Przede wszytskim nie mam już takiej chęci na słodycze z czym walczyłam od samego początku. Mój sekret? Stanowcze powiedzenie sobie  NIE. To naprawdę działa ;)



A teraz kilka faktów w liczbach, czyli porównanie wagi z przed miesiąca z obecną.



10.02.2013                         10.03.2013

waga- 71 kg                        waga- 66.6 kg
talia- 80 cm                         talia- 76 cm
pas- 102 cm                         pas- 94 cm
biodra- 111cm                     biodra- 109 cm
udo- 65 cm                          udo-  63 cm



Najwięcej straciłam w brzuchu i tali. Myślę, że to zasługa dużej ilości brzuszków.
Ale najbardziej cieszy mnie spadek wagi. Na tydzień przypada po około 1 kg.. Z tego co czytałam taki powinien być spadek wagi aby uniknąć efektu jojo.
Jak dla mnie rewelacja i motywacja do dalszej walki jest. A więc do dzieła ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz