środa, 13 marca 2013

FOOD DAY

    Kiedy jest się na diecie, po wyeliminowaniu pewnych składników pozostaje pytanie,co ja mam jeść? Dlatego też przygotowałam moją propozycję pięciu posiłków z mojego wczorajszego dnia.

  
     Śniadanie rozpoczęłam (jak co dzień) od kawy i porcji musli z mlekiem 1.5%. Bardzo ważne przy wyborze odpowiedniego musli jest czytanie etykiet. Niestety ale niektóre z nich ma bardzo dużo kalorii.
 
 
 
 
       Przed obiadem, na taką małą przekąskę zjadłam 3 marchewki. Uwielbiam...

 
 
        Z tego względu, że mam małe dziecko często na obiad gotuję zupy. Tym razem padła kolej na pomidorową na wywarze warzywnym z dodatkiem jogurtu naturalnego 0%, i co ważne bez makaronu. Czasami jak mam nieodpartą chęć na makaronik dodaję 2 łyżki pełno ziarnistego ugotowanego na pół-twardo ;)
 
 
 
 
 
Obiad jadam dość wcześnie bo około godziny 13.00 dlatego koło 16.00 zaczynam być głodna i wtedy ratuje się 2 kanapkami chrupkiego pieczywa z serem, szynką z ketchupem lub musztardą ;) 
 
 
 
 
 
 Po takim pod wieczorku prawie codziennie serwuję sobie saładkę owocową. Tym razem składała się z jednej pomarańczy i kiwi. Bez żadnych dodatków.
 
 
 
 
W ciągu dnia staram się pić dużo wody choć powiem szczerze, że mam z tym problem. Ja mało kiedy odczuwam pragnienie przez co łatwo mi o tym zapomnieć. Czasami potrafię wypić mniej niż litr wody przez cały dzień nie wliczając kawy czy herbaty. Ale staram się jak mogę;)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz