piątek, 22 marca 2013

Recenzja farby LOREAL RECITAL PREFERENCE

          Już od ponad 3 lat sama farbuję sobie włosy. Do tego celu używam farb ogólnodostępnych w drogeriach. Testowałam Sayos, Garnier itd. Dzisiaj przyszedł czas na wytestowanie farby Loreal Preference w kolorze 4 "Tahiti".




      Recital to trwała farba w formie żelu, oferuje obecnie 30 odcieni. W nowej, ulepszonej wersji skutecznie pokrywa siwe włosy. W opakowaniu znajduje się farba, mleczko rozjaśniające, eliksir nadajacy blasku, odżywka, rękawiczki oraz instrukcja obsługi. Farbę łączymy z mleczkiem i olejkiem w bardzo wygonym dozowniku, którym jednocześnie nakładamy całą mieszankę. Jest to bardzo wygodna  dla mnie forma gdyż nie musze bawić się dodatkowo w nakładanie farby pędzlem. Miłym zaskoczeniem okazały się dla mnie rękawiczki, które pasowały na moją małą dłoń, nie zsuwały się i dzięki temu ułatwiły mi cały zabieg.
 
 
 
 
 
Ogromnym plusem tej farby jest zapach. Oczywiście nie możemy spodziewać się zapachu perfum ale jest on dość przyjemny. Kolejnym plusem jaki zauważyłam to przede wszystki ilość mieszanki. Mam włosy za ramiona i bałam się, że może jej zabraknąć na całą długość włosów ale nic z tych rzeczy. Spokojnie mogłam farbę nałożyć na odrost a następnie na końce.
 
 
 
A oto rezultat końcowy
 
 
 
 
       Kolor jest głęboki i  nasycony. Włosy są lśniące i po zastosowaniu odżywki dołączonej do opakowania (która starcza na ok.4 użycia) są miękkie, pachnące i lekkie. Nie miałam problemów z rozczesaniem a przy moich cienkich włosach czasami jest to dość trudne ;) 
 
       Producent deklaruje, że kolor jest pełen refleksów. Niestety ja ich nie zauważam. Może to wina braku słońca na dworze i tego, że za oknem jest szaro i ponuro. Jak się pojawi zrobie zdjęcie i dołącze ;) zobaczymy też co z trwałością bo niektóre z farb to potrafiły sie wypłukać po 2 tygodniach.
 
 
      Reasumując, jak narazie jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskałam na moich włosach. Jest to pierwsza farba, która nie spaliła mi końcówek i nie zniszczyła w widoczny sposób włosów.  Myślę, że znalazłam farbę, którą będę stosować długi, długi czas ;) Może wyprubuję inny kolor ale napewno pozostane przy tej marce.
Polecam :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz