poniedziałek, 8 kwietnia 2013

HAUL ZAKUPOWY- MARZEC

       Miesiąc marzec upłynął mi pod znakiem zakupów. Zaczęło się od moich wymarzonych butów Scholl, które jakiś czas temu wypatrzyłam na blogu RockGlamPrincess (http://rockglamprincess.blogspot.de/2013/01/lets-go-for-coffee.html) .
Niestety ich cena zwaliła mnie z nóg bo wycenione zostały na ok. 180 euro. Cierpliwie poczekałam i na stronie zalando.de znalazłam je przecenione na 70 euro. Nie czekałam ani chwili i kupiłam je.
Są solidnie wykonane, wygodne i po prostu piękne ;) Idealne na następny sezon jesienno-zimowy.



 
 
 
    Zachęcona tak udanym zakupem postanowiłam zakupić na tej samej stronie, na sezon wiosenny trampki Converse. Bardzo popularne są  modele sięgające kostki jednak ja jestem dość niską osobą i nie chciałam dodatkowo skrócić swojej sylwetki, dlatego wybrałam model krótszy w białym kolorze. Są świetne i będą pasowały do wielu stylizacji. Szczególnie polecam młodym mamą na spacery ze swoimi pociechami ;)
 
 
 
 
     Święta spędziłam z rodziną w Polsce i mimo fatalnej, zimowej i mroźnej pogody wybrałam się na zakupy. Przede wszystkim dowiedziałam Mango w "Silesi" w Katowicach i tam zakupiłam krótki żakiet wykonany z dzianiny w bardzo ciekawy wzór. http://shop.mango.com/PL/p0/mango/odziez/kurtki/zakiet-zakardowy/?id=81103561_10&n=1&s=prendas.americanas&ie=1&m=&ts=1365419079059
 
 
 
    Udało mi się znaleźć świetną bluzkę w butiku "Domino" w Gliwicach. Serdecznie polecam to miejsce, jeśli szukacie oryginalnych rzeczy i pomocną obsługę. Będąc w Polsce zawsze odwiedzam to miejsce i zawsze znajdę coś co mnie zachwyci.
   Bluzka jest granatowa, z kolorowym wzorem na biuście, który z pewnością podkreśli talię. Mam sylwetkę typu A, dlatego kiedy dołączę do tej bluzki granatowe spodnie tobluzka odwróci uwagę od moich bioder a tym samym będę wyglądać szczuplej ;) Gruszki, szukajcie takich rozwiązań :)
 
 
 
 
Będąc w Polsce chciałam jeszcze kupić i wypróbować kilka kosmetyków polecanych na youtube przez różne vlogerki. Wybrałam peeling różany Ziaji do twarzy, masło Perfecty, eye liner z Meybelline oraz maskę do włosów Biovax. Do tej pory testowałam różne maski tej firmy i byłam z nich zadowolona i mam nadzieję, że ta też mi się spodoba ;)
Recenzje tych produktów już wkrótce.
 
 
 
 
Zapraszam...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz