czwartek, 18 kwietnia 2013

eyeliner MAYBELLINE LASTING DRAMA- recenzja

        Eyeliner Lasting Drama od Maybelline jest moim pierwszym eyelinerem w żelu. Wcześniej używałam zazwyczaj do robienia kresek produktu z Inglota. Byłam z niego w miarę zadowolona jednak nie był to mój ideał dlatego chciałam wytestować coś nowego.


 
 
 

        Eyeliner znajduje się w eleganckim słoiczku i do kompletu dodawany jest cieniutki pędzelek.
Producent obiecuje:
- 24 godzinną trwałość - owszem, po nałożeniu eyelinera miałam go cały dzień na oku i nie rozmazał się a w dodatku ładnie wyglądał. Jestem w stanie stwierdzić, że przez około 12 godzin utrzyma się na oku a czy 24? tego nie jestem pewna.
- intensywny kolor - jak najbardziej kolor 01 to intensywna czerń. Jednokrotne nałożenie produktu zdecydowanie wystarczy żeby uzyskać jednolity, intensywny kolor.
- łatwa aplikacja w jednym kroku- w tym miejscu zgadzam się iż aplikacja jest bardzo łatwa a pędzelek dodany do zestawu jest bardzo wygodny i spełnia rolę. Jednak ja nie jestem w stanie wykonać przy jednym pociągnięciu równej i idealnej kreski. Wolę zastosować metodę kilku, krótkich pociągnięć. Po prostu tak jest mi wygodniej.






    Osobiście jestem bardzo zadowolona z zakupu tego produktu. Jest łatwy w użyciu, kreska długo się utrzymuje a przy tym ładnie wygląda i nie osypuje się. Mogę nim wykonać kreski o dowolnej grubości a przede wszystkim nie martwić się iż produkt odbije mi się na powiece co często zdarzało mi się przy innych eyelinerach.
Od kiedy mam ten eyeliner znowu wróciłam do robienia kresek na co dzień i używanie tego produktu sprawia mi przyjemność ;)


Naprawdę polecam i zachęcam do wytestowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz