poniedziałek, 15 kwietnia 2013

FOOD DAY nr. 2

     Od początku mojej diety głównie na śniadanie serwowałam musli jednak mam już dość i zastąpiłam je pełnoziarnistą bułeczką lub kromką ciemnego chlebka. Dodatki są różne a dzisiaj padło na łososia.
 
 
 
 
Po 3 godzinach przyszła kolej na surowe warzywa. Jak zwykle marchewka a do niej dzisiaj dołożyłam paprykę. Myślałam, że po takiej przekąsce będą nadal głodna ale jednak ku mojemu zaskoczeniu nie było tak źle ;)
 
 

 

 
Na obiad upiekłam w piekarniku udko kurczaka. Wcześniej obsypałam go ulubionymi ziołami i oblałam nie wielką ilością oliwy z oliwek. Do tego mieszanką sałat oblana jogurtem naturalnym z solą i pieprzem. Jak ktoś lubi może dodać rozgnieciony czosnek :)
 
 
 
 
A na kolację była jak zwykle sałatka owocowa. Ostatnio polubiłam wersję 1 pomarańczy z 2  szt. kiwi.
I LOVE IT ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz