poniedziałek, 13 maja 2013

MAKIJAŻ NA DZISIAJ

    Dzisiaj przyszła pora na makijaż w brązach z dodatkiem czerni z różowym błyszczykiem nadający świeżości. Jest bardzo łatwy w wykonaniu i stosuję go kiedy chcę wyglądać elegancko ale dość naturalnie. Świetny na uroczystości typu urodziny bez zbędnych szaleństw ;)

WYKONANIE
    Na całą powiekę ruchomą naniosłam matowy, beżowy cień. W załamaniu oraz w zewnętrznym kąciku oka dodałam matowy, czekoladowy brąz a następnie stopniowo nakładałam  czarny cień z drobinkami w zależności jak bardzo chciałam przyciemnić oko. Dodałam dość grubą kreskę, wytuszowałam mocno rzęsy a na linie wodną naniosłam jasną kredkę. Oczywiście można w tym miejscu zaaplikować czarną kredkę, ja podkreśliłam nią dolną powiekę.
Na ustach mam błyszczyk z Inglota Sleek w kolorze 108.
Na policzkach jedynie mój ulubiony brązer z Artdeco.



 
   
  


   Ten makijaż nie jest odkrywczy i wszystkim z pewnością znany ale ja uwielbiam taki "look" i gorąco zachęcam do wykonywania takich makijaży żeby podkreślać urodę a nie tłumić makijażem całej twarzy :)



pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz