poniedziałek, 13 maja 2013

NASZE PODRÓŻOWANIE Z DZIECKIEM


    Dzisiaj trochę prywaty...
przed wczoraj zaliczyłam 15 godzinny powrót samochodem z Polski do Niemiec, który w normalnych warunkach zajmował nam 8 godzin. Podróż z dzieckiem 2 letnim to wyzwanie a jeszcze kiedy musi siedzieć tyle godzin to już totalna MASAKRA. Moja rada to zapakować dziecku książki, autka lub inne ulubione zabawki i w ostateczności telefon z internetem. Nie powiem ale bajki puszczane z youtuba mogą uratować sytuację :) i tak było w naszym przypadku. Ale mimo wszystko jestem dumna z mojej pociechy, że tak pięknie wytrzymał i jest najdzielniejszym chłopcem jakiego znam:).



 

     Przez tą podróż zaczęłam zastanawiać się nad kupnem przenośnego odtwarzacza DVD. Nie lubię kiedy mały siedzi przed tv i staram się aby w tym wieku oglądał jak najmniej kreskówek ale w takich ekstremalnych sytuacjach to myślę, że może być przydatny. Oczywiście jest wiele świetnych gier słownych, w które można grać z dzieckiem w drodze jednak taki brzdąc jak mój jeszcze jest po prostu za mały. Ważne jest również to aby maluch jeśli ma problemy z usiedzeniem w foteliku takiej trasy miał ciekawe zajęcie.

      Mój maluszek miał też przez pewien czas problem z chorobą lokomocyjną. Niestety ale w aptece nie znalazłam nic co mogłabym mu podać, oprócz użycia "transway".
Co to jest?
Są to plastry z taką silikonową wypustką, którą należy przykleić na nadgarstkach dziecka (w opakowaniu znajduje się ulotka z instrukcją jak odpowiednio przykleić). Nie wprowadza to żadnych substancji do organizmu jedynie działa to na zasadzie ucisku odpowiednich miejsc na ciele, które odpowiadają za chorobę lokomocyjną (coś na zasadzie akupunktury).
Nie wiem czy to zasługa tych plastrów ale mój syn spał przez całą podróż. Uważam, że produkt jest godny poleceniu i warto wypróbować.



Więcej informacji o produkcie znajdziecie klikając link poniżej
http://www.google.de/imgres?um=1&sa=N&hl=pl&biw=1280&bih=666&tbm=isch&tbnid=kaRAi5xOV5Mb8M:&imgrefurl=http://www.aptekaslonik.pl/prod_info.php%3Fproducts_id%3D3552&docid=_rBBk5omxF7gWM&imgurl=http://www.aptekaslonik.pl/images/prod/3552/transway.jpg&w=500&h=500&ei=uQaRUa2yIojL4AT5iYCgBw&zoom=1&iact=hc&vpx=380&vpy=200&dur=4219&hovh=225&hovw=225&tx=100&ty=109&page=1&tbnh=147&tbnw=150&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:3,s:0,i:93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz